Tijd voor een nieuwtje

Zoals de meeste weten ben ik tijdens de kerstvakantie thuis geweest en heb ik dus ook vele van jullie gesproken over ditjes en datjes. Maar nu januari al bijna over is vond ik het wel tijd worden voor een update!

Sinds ik terug ben in Engeland ben ik vrijwilliger bij Action For Children, een organisatie die hulpbehoevende kinderen een sociale omgeving aanbiedt zodat ze even vergeten dat ze thuis problemen hebben. In eerste instantie zou ik gaan beginnen als een 'independent visitor' dit houdt in dat je een keer in de zoveel tijd iets leuks gaat doen met een door de organisatie aangewezen kind, dit kan dan van alles zijn van koffie tot bioscoop en noem maar op. Helaas heb je hier minimaal een 2 jarig contract voor nodig en zolang ben ik niet van plan te blijven. Gelukkig konden ze ook iemand gebruiken op het kantoor en daar ben ik dus nu geplaats. Iedere maandag en vrijdag ga ik op het kantoor van Thatcham helpen met het organiseren en reorganiseren van allerlei verschillende zaken. Wegens omstandigheden zijn ze erg achter geraakt op werk en kunnen ze mijn hulp meer dan goed gebruiken.

Een leuke ervaring en ik voel me dan ook meer een stagiaire dan vrijwilliger.

nog 6 maanden en dan zit dit alles er weer op. heel raar hoe snel een jaar kan gaan als je bedenkt dat ik vorig jaar rond deze tijd bezig was met het aanmeldings procces en

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!