Londen

Gister ben ik in het mooie Londen geweest met als doel prins Harry om zijn hand te vragen.
Van Milou, Kristel en Sophie heb ik namelijk een boekje met opdrachten gekregen en deze week was het aan mij de eer om naar Buckingham Palace te gaan en een gokje te wagen op prins Harry.

Samen met Stephanie, een Canadese die ik eerder deze week heb leren kennen ben ik op reis gegaan.

Toen we met de trein aankwamen op Londen Paddington zijn we overgetapt richting King's Cross om het bekende perron 'perron 9¾' te gaan bekijken. Eenmaal daar aangekomen bleek er een enorme rij te staan -voor eigenlijk een dood eenvoudige muur- waardoor we hebben besloten om maar om te draaien en de Big Ben etc. te vinden.

Toen we de Big Ben, de Londen Eye en Westminster Abbey hadden gezien besloten we een hapje te gaan eten want beiden kwamen we om van de honger.

Omdat Stephanie op zoek was naar een nieuwe tas gingen we op weg naar de Primark. Dit was makkelijker gezegd dan gedaan en het heeft bijna 2u geduurd voordat we de winkel gevonden hadden. Iedereen die met de bekende papieren zak over straat liep hebben we aangesproken om te vragen waar de winkel was maar op een vreemde manier kon niemand antwoord geven. Uiteindelijk zijn we er dan toch gekomen en konden we rustig onze slag slaan. Als ik in Nederland was geweest dan had ik mijn navigatie aangezet en waren we er binnen 10min geweest. Helaas heb ik mijn 1gb aan data thuis moeten laten en kan ik, net als Stephanie alleen maar gebruik maken van Wi-Fi waardoor we op de ouderwetse manier de weg moesten uitzoeken.

Om de dag af te sluiten gingen we naar Buckingham waar ik Harry zou vragen om met mij te trouwen. Helaas kwam ik niet verder dan het enorme hek dat voor het paleis staat. Mijn missie is mislukt maar ik heb wel een ontzettend leuke dag gehad!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!