Newbury College

Back to school.

Sinds een paar weken zit ik weer op school. Op het ROC van Newbury volg ik het vak Engels. Samen met 21 mede studenten zijn wij iedere dinsdagochtend te vinden in klaslokaal 186 bij mevrouw Clare Phillips. Tijdens de les wordt ons Engels opgepoetst en beginnen we weer terug bij de basis.

Dit blijkt ook wel uit de les die we vandaag hebben gehad.
Vandaag heb ik namelijk geleerd over 'the present continuous' en 'the present simple'. Iets wat iedere middelbare scholier kent en moet kunnen. Helaas betrap ik mijzelf nog regelmatig op foutjes en daarom ga ook weer terug naar school. Zelfs bij het schijven van een Nederlandse tekst maak ik nog fouten dus ik kan mijzelf niets kwalijk nemen haha.

Aan het einde van het schooljaar, ergens in juni krijgen we ons eindexamen en moeten we lezen en schrijven beide op 75% beheersen. Het examen zal het zelfde zijn als het examen van de Engelsman op VMBO/HAVO niveau.

Het oefenexamen vorige week heb ik gelukkig al goed afgerond en met de kleine oefenpuntjes moet het eindexamen een eitje zijn.

Fingers crossed en hopelijk kan ik met een diploma naar huis komen.

Voor iedereen die het nog niet weet!

De kerstvakantie is geboekt, van 24 december t/m 4 januari kom ik gezellig naar huis :)
Stephanie vliegt met mij mee maar blijft helaas maar tot de 28e omdat ze daarna weer moet werken.

Reacties

Reacties

manon

Veel succes lau!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!