Update

November update!

Om deze update te beginnen gaan we terug naar 31 oktober. Kristel, Milou en Sophie kwamen voor een weekendje op bezoek! Helaas was er weinig tijd maar het was wel erg gezellig.

Een dagje Camden Town en een dagje sightseeing en het weekend was al weer voorbij. Het plan was om een tour door Londen te lopen maar we konden de gids die met ons mee zou lopen nergens vinden. Op dat moment was net de wisseling van de wacht bij Buckingham palace bezig en door de 100e mensen die er stonden was het lastig zoeken. Na een beetje proberen hebben we het opgegeven en zijn wij zelf op pad gegaan om de hot spots van Londen te bekijken.

Dag twee stond in het teken van Camden Town en mijn vertrek terug naar Hermitage. Ook zijn we nog even snel naar het Natural History Museum geweest. De dinosaurussen waren erg interessant maar voor de rest van het museum was helaas geen tijd meer.

Deze week had Mats ook zijn eerste oefendag op Brockhurst and Marlston school. Dit is ook de school waar Annabel naar toe gaat en na de kerstvakantie start Mats hier op woensdag en vrijdag. De dag begon met een zwemles van 30minuten. Tijdens de zwemles is het de bedoeling dat de ouders/verzorgers mee zwemmen om het kind te ondersteunen. Zo gezegd zo gedaan. Vervolgens heb ik de hele ochtend tot 13.00 met Mats en de rest van de klas gespeeld en de kerstliedjes gezongen. Mats had de ochtend van zijn leven en viel meteen in slaap zodra ik hem in de auto had vast gezet. De lerares, Mrs Key, vertelden dat dit een van de beste proef ochtenden was die ze in tijden mee hadden gemaakt. Voor volgende week hebben zowel Mats al ik er weer zin in om te gaan.

In het linkje staat de website van de school waar Annabel op zit, voor de nieuwsgierige onder ons. Een keurige, traditionele jongens en meisjes school voor kinderen t/m 13 jaar. Jongens en meisjes krijgen gescheiden van elkaar les zodra ze naar Form 7 gaan. Dat is bij ons in Nederland ongeveer groep 3. http://www.brockmarl.org.uk/

Tot de volgende update :)