Vakantie


Zoals ik mijn vorige verhaal afsloot zal ik dit nieuwe verhaal beginnen.

Het is nu ruim 2 weken geleden dat Lisa in Engeland aankwam om samen met mij vakantie te vieren. In de 8 dagen die we hier waren hebben we van alles gedaan denk aan Thorpe pretpark, winkelen/musea bezoeken in Londen, een tour door Windsor castle en een tripje naar de Stonehenge. Verder heb ik de omgeving laten zien, zijn we een avondje uitgegaan in Newbury en hebben we lekker uitgegeten. Lisa heeft Sofia ontmoet een van de vriendinnen die ik hier heb gemaakt en zij heeft on vergezeld tijdens de dinertjes en het uitgaan.

Als verrassing voor de overige vriendinnen (Manon en Eva wisten het per ongelijk al) had ik een weekje terug naar huis geboekt.
Samen zijn we op dinsdag 19 augustus richting Gatwick airport vertrokken en rond 20.00u stond ik weer met beide benen in mijn eigen vertrouwde woonwijk. Een selfie samen met de voordeur verstuurde ik naar de vriendinnen die niet geloofde wat ze zagen.

Woensdag en de dagen daarna kon ik dan eindelijk vrienden en familie weer zien en heb ik gezellig gelachen en geklets. Het weekend was er een met te veel drank, te veel vet eten en te weinig slaap maar ik heb er met veel plezier van genoten.

Het afscheid op zondag viel gelukkig allemaal wel mee want met kerstmis vlieg ik gewoon weer over om twee weken te genieten van het niets doen. (een countdown heeft met verteld dat dat nog 116 dagen vanaf vandaag is.)


De meest gestelde vragen waren toch wel 'goh, ben je er weer?' of ' Je bleef toch een jaar weg?' en natuurlijk met kop en schouders op nummer één 'hoe is het?' en 'bevalt het allemaal?'

Blij mijn familie en vrienden weer gezien te hebben en wetende dat Horst niet snel zal veranderen ben ik weer met een gerust hart terug in Hermitage waar ik de tijd rustig doorkom en stiekem niet kan wachten weer thuis te zijn.

Reacties

Reacties

Lisa

Wat hedde ut allemoal leuk verwoord! Bedankt vur de toffe vakantie en tot in december :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!