Party

Wat zijn de ingrediënten voor een leuke avond?

- Een Engelse pub met lokale gasten
- Drie Spanjaarden
- Een voetbalwedstrijd
- Een Nederlander (ikzelf in dit geval)

Vrijdagavond was het de avond waarop Nederland, Spanje opnieuw zou gaan treffen tijdens een voetbalwedstrijd.

Nu heb ik hier een aantal Spaanse vrienden dus was het idee om met z'n alle naar een bar te gaan waar ze iedere wedstrijd uitzenden.
Raquel zou mij thuis ophalen en daarna zouden we Marc en José treffen in de bar. Omdat we allebei moesten werken hadden we de eerste helft al gemist. Bij aankomst bleek het 1-1 te staan en ik hoopte dat het daar bij bleef of dat Nederland beter was dan Spanje omdat een herhaling van 4 jaar geleden voorkomen moest worden.


Toen de tweede goal voor Nederland viel kon ik een kleine lach toch niet meer weerstaan. Het gevoel van blijdschap werd met de 3e goal groter en en bij de 4e goal kon ik het niet meer geloven. De 5e en laatste goal was voor de Spanjaarden dan ook het moment om maar een bier te bestellen en mij te feliciteren met de overwinning. Ze gunde het Nederland volledig want als de keeper een goal zo open kan laten dan verdien je het niet om te winnen -hahahaha- 'Spanje speelde slecht en Nederland was gewoon beter.' Dit zijn niet mijn woorden maar van de jongens met meer verstand van voetbal en techniek etc. dan ik.

Het was een leuke avond de Engelse zopen zich volledig klem en gingen los als een stel gekken bij elkaar. Om 11u was de eerste overgevende klant al naar buiten begeleid, om 12u stond de eerste ambulance al klaar en om 12.30 kwam de politie met loeiende sirenes de hoek om. Van de vaste gasten in het uitgaans leven heb ik begrepen dat dit een vrij normale zaak is en dat ik er beter maar aan kan wennen.
Het modebeeld van tv met té korte en té krappe kleding is ook volledig waar! Van sommige dames hier kun je jezelf ook beslist afvragen of ze überhaupt meer dan alleen ondergoed aangetrokken hebben? De dik aangebrachte foundation en de haarstukken vliegen om je oren en aan een sprankje echtheid is het ontbroken bij 99% van de dames. De heren kunnen er wat van, zonder self-tanning lotion etc. ben je een niemand. Spieren en vooral heel veel attitude is een must have voor elke man die in Engeland op stap wilt gaan.

Voor de volgende keer heb ik geleerd, niets is te gek en doe vooral niet te zuinig.
Hier is less vooral niet more!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!