Daar ben ik weer

Hallo iedereen die dit leest!

Nadat de website er een tijdje heeft uitgelegen ben ik nu weer toegekomen aan het schrijven van een verhaaltje...

Volgens mij zijn twee verhalen verloren gegaan en de foto's kan ik er ook even opnieuw opzetten maar zoveel is er niet gebeurd de afgelopen weken.

Nouja....

Mijn ouders zijn een weekendje overgevlogen om mijn verjaardag te vieren.
Samen zijn we naar Brighton gegaan en hebben wij een dagje de toerist in Londen uitgehangen.
Een wandeling over de bekende pier en een ritje in de London Eye maakte het af en kan ik terug kijken op een geslaagd weekend!
----Foto’s staan onder het kopje foto's :)----

Mijn verjaardag heb ik on Oxford doorgebracht samen met Stephanie die tegen de middag even iets anders te doen had. Dit gaf mij de gelegenheid om met de familie te Skype. De hele familie was bij ons thuis omdat Paul z'n verjaardag hield en dat kwam mooi uit!

Volgende week maandag komt Lisa op vakantie en ik kijk er echt naar uit om samen Engeland te gaan verkennen.

Tot het volgende verhaal!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!